CD Projekt RED zmienia swoje podejście do tworzenia gier po fatalnej premierze gry Cyberpunk 2077. Studio wprowadzi kilka zmian w swojej strukturze, które pozwolą mu pracować jednocześnie nad wieloma grami.
Do tej pory deweloper skupiał się głównie na tworzeniu jednej gry AAA w tym samym czasie. Teraz planuje zasadniczo zmienić model, a będzie to widoczne już w 2022 r. Główna myśl? Firma zatrudni wiele nowych osób, aby pracować jednocześnie nad dwoma głównymi tytułami. Studio nakreśliło swoje plany związane z tym, co nazywa RED 2.0 w prezentacji wideo:
“Chcemy mieć pewność, że możemy jednocześnie współpracować z dwiema światowymi markami, zapewniając jednocześnie najwyższą jakość naszych produktów” – mówi Paweł Zawodny, dyrektor techniczny CD Projekt RED.
CD Projekt RED zapowiedziało, że chce tworzyć wszechstronne zespoły, które łączą różne specjalizacje i kompetencje. Zespoły te będą dodatkowo wspierane przez grupę ekspertów zajmujących się różnymi projektami, którzy mogą wnieść wkład w kluczowe aspekty rozwoju. Wszystkie te zmiany mają na celu umożliwienie równoległej pracy nad wieloma grami AAA i dodatkami, począwszy od 2022 r.
Zobacz: Cyberpunk 2077 – glitche
Studio twierdzi, że jego obecnym celem na resztę 2021 roku jest wypuszczenie większej liczby łatek Cyberpunk 2077 i opóźnionej aktualizacji nowej generacji. Wiedźmin 3: Dziki Gon jest nadal zaplanowany na tegoroczną aktualizację następnej generacji, podobnie jak mobilna gra AR The Witcher: Monster Slayer.
Firma planuje też poczynić kroki w celu ograniczenia wypalenia pracowników w przyszłości, poprzez zwiększone wsparcie zdrowia psychicznego. Zmiana ta wydaje się być sposobem na rozwiązanie kryzysu, który nękał studio podczas tworzenia Cyberpunk 2077.
Do tego studio będzie promować swoje gry bliżej premiery, zamiast ujawniać je z wieloletnim wyprzedzeniem.
Zobacz też:
Jaki komputer do Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077 w 4K? Wystarczy grać na platformie Stadia
Źródło: DigitalTrends.com