Firmy LG i ASSA ABLOY podpisały dokument, który dotyczy pracy na drzwiami z przezroczystym panelem OLED. Jest to rozwiązanie, które ma zostać zastosowane w celach komercyjnych. Kiedy premiera? Jeszcze w tym tygodniu.
Spis treści
Co to za drzwi?
ASSA ABLOY to lider w dziedzinie produkcji i serwisowanie automatycznych drzwi. Do takich obiektów jak centra handlowe, czy budynki przemysłowe. Tak więc współpraca pomiędzy nimi a LG, które nabrało rozpędu przy innowacyjnych produkcjach z OLED ma wiele sensu.
Jeżeli chodzi o wyświetlacz to LG zamierza wykorzystać model OLED 55EW5G. Posiada on zintegrowany system do zarządzania treściami – SuperSign. Ma on zostać zamontowany w automatycznych, szklanych drzwiach. Takowe rzecz jasna dostarczy szwedzki producent – ASSA ABLOY. Projekt ma zapewnić nowe sposoby witania i komunikowania się z klientami ale także prezentowanie treści reklamowych oraz marketingowych. Ważnym aspektem jest fakt, że sam panel OLED ma możliwość rozbudowy. Ma to pozwolić na dostosowanie jego wielkości zależnie od potrzeb klienta.
Nowy standard?
Pojawia się oczywiście pytanie – czy ten sposób pokazywania reklam i treści marketingowych stanie się nowym standardem? Bardzo możliwe, natomiast należy poczekać do samej prezentacji produktu by być w stanie ocenić. Zarówno jak szybko możemy spodziewać się zamontowania tego typu drzwi w centrach handlowych. Oraz czy będą spełniały wszelkie wymogi bezpieczeństwa jak i niezawodności. Co więcej potencjalnie rysuje to rozwiązania takie jak… drzwi otwierające się dopiero po obejrzeniu reklamy. Jest to co prawda wizja wybiegająca daleko w przyszłość i do tego mocno niepokojąca. Ale na pewno możliwa do realizacji biorąc pod uwagę błyskawiczny rozwój technologii i bombardowanie treściami marketingowymi.
Kolejnym aspektem, który warto rozważyć jest produkcja tego typu drzwi w obecnym klimacie. Centra handlowe i przestrzenie, które mogłyby wykorzystać tego typu innowacyjny projekt są zdecydowanie stratne w związku z pandemią. Nasuwa się więc pytanie czy LG i ASSA ABLOY liczą na fakt, że ich potencjalni klienci będą szukali nowego sposobu by się wyróżnić i „odrobić” straty w związku z rokiem 2020. A może zwyczajnie projekt jest w na tyle wczesnej fazie, że jego sprzedaż będzie miała miejsce w czasie gdy pandemia nie będzie stanowiła przeszkody.
Źródło: lgnews.pl