To jeszcze niepotwierdzona informacja, ale dużo wskazuje na to, że Spotify zacznie oferować dodatkową subskrypcję. Obejmie ona podcasty bez reklam i unikalne treści.
Serwis Variety pierwszy odkrył plany Spotify, kiedy wypełniał ankietę dotyczącą aplikacji. Zamieścił też zrzuty ekranowe, z których wynika, że Spotify zadaje użytkownikom pytania dotyczące usługi polegającej na strumieniowaniu podcastów.
Spotify prosiło użytkowników o wskazanie funkcji, które najbardziej im się podobają. Dodatkowo firma proponowała różne korzyści, takie jak oryginalne treści wysokiej jakości, dostęp do treści na wyłączność dla subskrybentów, dostęp do wywiadów i innych materiałów bez reklam itd. Jednocześnie firma zaprezentowała cztery możliwe plany abonamentowe, w cenach od 2,99 dol. (przewiduje dostęp do muzyki bez reklam) do 7,99 dol. miesięcznie (przewiduje wcześniejszy dostęp do unikalnych treści i brak reklam).
Nie wiadomo jeszcze kiedy i czy w ogóle Spotify uruchomi nowe plany abonamentowe i odświeży swój cennik. Co ciekawe, firma informuje natomiast, że zamierza wprowadzić cennik, który będzie obejmował unikalne treści, ale nie będzie to muzyka – subskrypcja na muzykę ma być dostępna osobno.
Wygląda na to, że Spotify doszło do wniosku, że jak dotąd oferowało za dużo różnego rodzaju treści w jednym pakiecie. Innymi słowy, usługa ma być niedroga, ale nie może być za tania.
Źródło: TrustedReviews.com