TikTok najwidoczniej nie przejmuje się zdaniem użytkowników. Zapowiedzieli, że dalej będą wydłużać maksymalny czas materiałów wideo.
Ciężko nie zauważyć, że TikTok to prawdziwy gigant social mediów, którego musi obawiać się już nawet Facebook. Co prawda dalej nie mają więcej użytkowników od chociażby Instagrama, ale tendencja jest wyraźnie wzrostowa i na ich korzyść. W dodatku, to właśnie tutaj odchodzą młodzi ludzie niezadowoleni Facebookiem.
Tymczasem, TikTok zapowiedział kolejne zmiany – maksymalna długość materiałów wideo będzie mogła wynosić już nawet 5 albo 10 minut. Co ciekawe, zupełnie nie podoba się to samym użytkownikom. W wielu wewnętrznych ankietach zaznaczali, że preferują znacznie krótsze filmiki. Zresztą, platforma zawdzięcza swój sukces właśnie takiej formie.
Sprawdź: Drukarka do zdjęć z telefonu – najlepsze modele
Skąd więc decyzja o zmianach? Cóż, jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi oczywiście o pieniądze. Dłuższe filmiki to możliwość zmieszczenia w nich znacznie więcej reklam. A to przecież główne źródło dochodu dla TikToka. Dodatkowo, od dawna coraz mocniej inwestują w segment e-commerce, gdzie dłuższe materiały sprawdzają się znacznie lepiej.
Na szczęście, głos użytkowników zostanie chociaż odrobinę wysłuchany. Dłuższe filmiki będą dostępne tylko i wyłącznie w specjalnej sekcji. Jeśli nie będziemy mieli ochoty ich oglądać, to możemy po prostu je zignorować. Pytanie tylko na jak długo – prawdopodobnie jest to tylko i wyłącznie okres przejściowy.
Tak czy inaczej, TikTok się powoli zmienia. Z niemalże viralowego hitu wyrośli na prawdziwego giganta reklamy i social mediów.
Zobacz też:
TikTok najczęściej odwiedzaną domeną – Google zdetronizowane
TikTok wprowadza kolejną funkcję skopiowaną ze Snapchata
Facebook po raz pierwszy w historii stracił użytkowników