• Ostatnia modyfikacja artykułu:4 lata temu

We wrześniu współzałożyciel Dropboksa, Drew Houston, mówił w jednym z wywiadów, że pandemia zmusiła jego firmę do przemyślenia tego, jak pracują obecnie przedsiębiorcy. I do dostosowania usługi w taki sposób, aby spełniała nowe potrzeby – zwłaszcza w zakresie pracy zdalnej.

Efekt tych przemyśleń i zmian to Dropbox Spaces. To nowy produkt, który ma sprawić, że współpraca nad projektem i zarządzanie nim będzie wygodne i dostosowane do pracy zdalnej.

Timothy Young, prezes Dropboksa, mówi że firma od zawsze skupiała się na tym, aby ułatwić ludziom dostęp do plików, niezależnie od tego, gdzie się znajdują i z jakiego urządzenia korzystają. Usługa jednak cały czas ewoluuje i już od dawna nie jest jedynie dyskiem online. Spaces jeszcze bardziej to potwierdza – to rozwiązanie stworzone typowo pod kątem zarządzania projektami.

Nowa usługa ma pozwolić na wygodną współpracę online dla osób, które często znajdują się w różnych lokalizacjach. Spaces oferuje dostęp do takich narzędzi jak kalendarz, katalog kontaktów, a także oprogramowanie do zarządzania projektami, włącznie z szerokimi możliwościami z zakresu udostępniania plików. Możemy np. stworzyć projekt, przydzielić do niego odpowiednie osoby i pliki, następnie wyznaczyć terminy i przypisać konkretne zadania, których postępy będą na bieżąco monitorowane. Dodatkowo dostępna jest opcja tworzenia wirtualnych spotkań bezpośrednio w Spaces.

Poza tym, Dropbox zapowiedział, że od tej pory będzie firmą, która stawia na podejście “remote-first”, co oznacza, że praca ma być wykonywana przede wszystkim w trybie zdalnym. Zarząd doszedł do wniosku, że cały zespół świetnie radzi sobie obecnie, w czasie pandemii, w systemie pracy zdalnej i chce kontynuować taki sposób wykonywania zadań w przyszłości.

Źródło: Yahoo.com

Oceń ten post