Apple stawia na Polskę, a konkretniej na Bydgoszcz. To u nas nakręcili swoją nową reklamę zatytułowaną „The Relay”.
W połowie sierpnia na oficjalnym kanale YouTube Apple’a pojawiła się nowa reklama zatytułowana “The Relay” (po naszemu “Sztafeta”). Reklama przedstawia sportowców z niepełnosprawnościami, którzy w codziennym życiu i podczas treningów korzystają z urządzeń Apple, takich jak Apple Watch, iPhone czy iPad. Spot zawiera ujęcia z różnych obiektów sportowych z całego świata, a jednym z nich jest rozpoznawalny dla Polaków stadion. Zresztą, zobaczcie sami.
Internauci szybko rozpoznali Stadion Miejski Zawisza Bydgoszcz im. Zdzisława Krzyszkowiaka. Charakterystyczna niebieska bieżnia pojawia się na kilku kluczowych ujęciach, zarówno na początku, jak i na końcu reklamy. Można ją również dostrzec na miniaturze wideo na YouTubie. Internauci zwrócili uwagę także na inne lokalizacje, które mogły zostać uchwycone w reklamie, w tym fragmenty z Bydgoskiego Myślęcinka oraz z Warszawy. Ale w ramach zabawy nie powiem o które ujęcia chodzi, dajcie znać w komentarzach, jeśli je rozpoznacie. Inaczej byłoby przecież o wiele za łatwo, prawda?
A dlaczego Bydgoszcz? Gazeta Wyborcza również była ciekawa i zapytała o to Krzysztofa Struskiego, zarządca stadionu. Przyznał on, że nie może zdradzić wszystkich szczegółów przez tajemnicę handlową. Zdradził jednak, że wybór padł na ten obiekt ze względu na niebieską bieżnię i brak pełnego zadaszenia trybun. Wyjaśnił też, że chodziło o stworzenie wrażenia kameralności, a nie dużego, monumentalnego obiektu. Efekt zdecydowanie udało się osiągnąć!
Zobacz też:
Intel zawiesza kluczowe inwestycje – co z Polską?
Watch SE 3 – Apple szykuje smartwatcha z plastiku
Apple wypłaci milionowe odszkodowanie klientom