Nothing ogłasza nową podmarkę. CMF zajmie się produkcją znacznie bardziej budżetowej elektroniki, ale nie zapomną o świetnym designie.
Firma Nothing, założona przez współzałożyciela OnePlus, Carla Pei, zdobyła uznanie dzięki innowacyjnym projektom i wyjątkowemu podejściu do wzornictwa. Wprowadzając podmarkę CMF (Color, Material and Finish), Nothing chce w pełni wykorzystać swoje doświadczenie, dostarczając produkty, które będą łączyć atrakcyjny design z oszczędnymi cenami.
Nowa submarka odróżniać będzie się od produktów macierzystych głównie tym, że stawiają na „czysty design”, który będzie „przystępny cenowo”, podczas gdy Nothing stawia na rozwiązania „premium” i „innowacje projektowe”. A przynajmniej tak twierdzi Carl Pei, który ogłosił to w oficjalnej wypowiedzi.
Sprawdź: Smartfon do 2000 zł – najlepsze modele
CMF będzie prowadzone przez zupełnie niezależny od Nothing zespół. Będą korzystać z ich rozwiązań i pomysłów, ale nie spowolnią pracy głównej firmy i nie wymuszą dzielenia zasobów. Podobnie jak firma-matka zajmą się oczywiście smartfonami, słuchawkami a w przyszłości prawdopodobnie również wearables.
Pozostaje zatem pytanie – czy tak nowa firma jak Nothing może pozwolić sobie na sub-markę? Mają przecież w ofercie zaledwie kilka produktów i wciąż walczą o swoją pozycję na rynku. Z drugiej jednak strony, Carl Pei odpowiedzialny był za wdrożenie sub-marki OnePlus, czyli za Nord. Poszło mu to doskonale, za „Nordy” to wciąż chętnie kupowane telefony. Czego jak czego, ale doświadczenia odmówić mu nie można. Ostatnia wątpliwość to również to, że produkty Nothing już teraz nie są high-endowe. CMF może być naprawdę tanie i niezbyt dobrej jakości.
Zobacz też:
Xiaomi Redmi 12 debiutuje w Polsce – cena zachęca do zakupów!
Nothing Phone (2) otrzyma procesor Snapdragon 8+ Gen 1
24 GB RAMu w smartfonie? Poznajcie OnePlus Ace 2 Pro