Reprezentacja Polski ma nowego sponsora. Została nim chińska firma TCL, która szturmem podbija polski rynek.
Mamy małe przetasowanie w świecie sportu. Reprezantacja Polski w Piłce Nożnej ma nowego sponsora. A została nim firma TCL, czyli drugi największy w Polsce (i swoją drogą drugi największy w USA i znacznej części Europy) producent telewizorów. Oprócz tego firma ma w ofercie AGD, smartfony i tablety, ale to właśnie telewizory stanowią najważniejszą część ich oferty.
Skuteczne pozyskiwanie partnerów i sponsorów jest bardzo ważnym zadaniem dla każdej federacji piłkarskiej na świecie. Dzięki temu PZPN może zawsze zapewnić naszej reprezentacji najlepsze warunki do pracy. Cieszymy się, że tuż przed mistrzostwami Europy reprezentacja Polski dokonuje poważnego wzmocnienia. Do grona partnerów drużyny narodowej dołącza firma TCL, uznana marka w branży RTV i AGD. – powiedział Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.
Firma nie ukrywa, że partnerstwo nawiązano w bardzo strategicznym czasie. Euro to największa piłkarska impreza w Europie i mnóstwo ludzi rozważa kupno telewizora właśnie w tym czasie. Nowa linia TCL, której ukoronowaniem jest potężny 115 calowy model Mini LED skierowana jest między innymi właśnie do fanów sportu.
Z pewnością, marka TCL będzie z miesiąca na miesiąc coraz mocniej obecna na naszym rynku. Partnerstwo z tak ważnym podmiotem to wyraźny znak, że chcą zmienić nieco swój wizerunek. Żadna „nieznana chińska marka” nie znalazłaby się przecież na koszulkach drużyny narodowej. To miejsce dla poważnych graczy. I takim od dawna jest TCL.
Zobacz też:
TCL wprowadza telewizory nowej generacji – C63, C73, C83 i C93
Tizen i webOS trafią na telewizory innych marek
Jak zamontować telewizor na ścianie? Poradnik krok po kroku