• Ostatnia modyfikacja artykułu:1 dzień temu

Bank Millenium idzie trochę pod prąd. Aplikacja mobilna pomoże nam wygodnie i sprawnie wypłacić gotówkę!

Coraz więcej osób w Polsce rezygnuje z gotówki na rzecz płatności kartą, smartfonem czy nawet smartwatchem. Polska jest swoją drogą jedynym krajem w Europie, w którym płatności mobilne są najchętniej używaną formą. U zachodnich i północnych sąsiadów dominuje karta, a na południu wciąż gotówka. Mimo tego nie brakuje u nas osób, którzy preferują tradycyjne formy płatności albo po prostu muszą w danym momencie wypłacić gotówkę. Dla takich klientów Bank Millennium wprowadził właśnie przydatną funkcję w swojej aplikacji mobilnej – możliwość zamówienia gotówki do wybranej placówki.

Z nowego rozwiązania mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i firmy. Cały proces zamówienia gotówki – nie tylko w złotówkach, ale też w euro, dolarach, frankach czy funtach – odbywa się w aplikacji. Wystarczy się zalogować, wypełnić krótki formularz, wskazać placówkę i datę odbioru, a nawet określić preferowane nominały banknotów.

Nowa funkcja może być szczególnie przydatna w sezonie urlopowym – zamiast szukać kantoru, można zamówić zagraniczną walutę i odebrać ją w dogodnym terminie. Oczywiście, kurs może nie być idealny, ale jakaś opłata za wygodę się należy.

Co ciekawe, całość opiera się na mapach Google i Apple oraz geolokalizacji, co ułatwia znalezienie najbliższego oddziału z kasą. Trzeba przyznać, że rozwiązanie bardzo ciekawe, proste w swojej formie i niezwykle przydatne. No i kto by się spodziewał, że bank ułatwi operacje gotówkowe w 2025 roku.

Zobacz też:
Mbank zapłaci milionową karę za wysłanie listu pod zły adres.
BLIK trafi do Revoluta dzięki nowej współpracy!
Unia Europejska ucywilizuje mikropłatności w grach?

Oceń ten post