Prowadzisz show na żywo? Jeśli robisz to na TikToku, możesz w tym czasie zachęcać do zakupu swoich fanów, przedstawiając im produkty z oferty Walmartu. Tak właśnie może wyglądać przyszłość transmisji live w social mediach.
Na razie funkcja jest przeznaczona tylko dla użytkowników, którzy działają w branży modowej. Jeśli jednak okaże się, że odniesie sukces, pewnie niedługo inne kategorie produktowe również będą dostępne w “sprzedaży strumieniowanej”.
Walmart przyznał, że widzowie TikToku, który dociera do ponad 100 mln amerykańskich użytkowników miesięcznie, mogą teraz wygodnie kupować produkty modowe zawarte w streamach popularnych twórców. Nie trzeba wtedy nawet opuszczać platformy.
Pierwszy, oficjalny stream Walmartu, zostanie zrealizowany na żywo już niedługo i będzie zawierał lokowanie produktów takich marek jak Champion, Jordache, Kendall + Kylie, Free Assembly, Scoop oraz Sofia Jeans. Będzie dostępny po angielsku i dla Amerykanów.
William White, dyrektor ds. marketingu w Walmart w USA, przyznał że jest to nowy sposób angażowania użytkowników i docierania do potencjalnych klientów. Firma jest ciekawa efektów takich działań.
Teraz pozostaje już tylko czekać aż inne firmy również skopiują tego typu inicjatywy. Streamerzy będą mogli prowadzić transmisje na żywo kojarzone z telezakupami Mango, w których uczestnicy będą mogli kupować np. produkty z Biedronki czy Lidla. Nie zdziwi nas, jeśli takie streamy rzeczywiście pojawią się w 2021 r.
Źródło: Reuters.com