Od rana użytkownicy ING Banku nie mogą się zalogować. Co jest przyczyną awarii?
Tego się raczej nie dowiemy, ale jest ona bardzo poważna. Rano nikt nie mógł się zalogować – w aplikacji mobilnej była tylko ikona BLIK. Jeśli chcieliśmy się zalogować, bankowość wyświetlała informację, że wprowadzamy niepoprawny PIN.
To samo było w bankowości online w przeglądarce internetowej. ING informowało, że podajemy zły PIN.
Czy ktoś przejął moje konto w ING?
Wielu użytkowników zaczęło od razu myśleć, że ich konto zostało przejęte przez hakera. To zrozumiała obawa, bo ostatnio często słyszy się o różnego typu atakach.
Chcieliśmy dowiedzieć się, w czym leży przyczyna problemu, ale ING ma pełne ręce roboty i aktualnie uzyskanie odpowiedniego komentarza graniczy z cudem. Z kolei po zadzwonieniu na infolinię wita nas komunikat, że bankowość elektroniczna ma problemy techniczne i są one rozwiązywane. Jeśli dzwonimy w innej sprawie, możemy czekać na połączenie. Klienci dzwonią więc bardzo często z podobnym problemem.
Obecnie w ING przywrócono już niektóre funkcje. Możemy np. sprawdzić stan konta. Czyli przynajmniej zyskamy pewność, że nikt nas nie okradł.
Aktualizacja 03.03.2021, godz. 8:38:
Aplikacja ING już działa, większość funkcji zostało przywróconych. Możemy już m.in. wykonać przelewy.
Zobacz też:
Miami chce płacić pracownikom miejskim w bitcoinie
Głośnik pod prysznic – nie tylko wodoodporny! TOP 5