• Ostatnia modyfikacja artykułu:3 lata temu

Od rana użytkownicy ING Banku nie mogą się zalogować. Co jest przyczyną awarii?

Tego się raczej nie dowiemy, ale jest ona bardzo poważna. Rano nikt nie mógł się zalogować – w aplikacji mobilnej była tylko ikona BLIK. Jeśli chcieliśmy się zalogować, bankowość wyświetlała informację, że wprowadzamy niepoprawny PIN.

To samo było w bankowości online w przeglądarce internetowej. ING informowało, że podajemy zły PIN.

Czy ktoś przejął moje konto w ING?

Wielu użytkowników zaczęło od razu myśleć, że ich konto zostało przejęte przez hakera. To zrozumiała obawa, bo ostatnio często słyszy się o różnego typu atakach.

Chcieliśmy dowiedzieć się, w czym leży przyczyna problemu, ale ING ma pełne ręce roboty i aktualnie uzyskanie odpowiedniego komentarza graniczy z cudem. Z kolei po zadzwonieniu na infolinię wita nas komunikat, że bankowość elektroniczna ma problemy techniczne i są one rozwiązywane. Jeśli dzwonimy w innej sprawie, możemy czekać na połączenie. Klienci dzwonią więc bardzo często z podobnym problemem.

ING nie działa

Obecnie w ING przywrócono już niektóre funkcje. Możemy np. sprawdzić stan konta. Czyli przynajmniej zyskamy pewność, że nikt nas nie okradł.

Aktualizacja 03.03.2021, godz. 8:38:

Aplikacja ING już działa, większość funkcji zostało przywróconych. Możemy już m.in. wykonać przelewy.

 

Zobacz też:
Miami chce płacić pracownikom miejskim w bitcoinie
Głośnik pod prysznic – nie tylko wodoodporny! TOP 5

Oceń ten post