• Ostatnia modyfikacja artykułu:6 dni temu

Biedronka w końcu się cywilizuje i technologicznie dogania Lidla. To koniec paragonów z reklamami długich jak papier toaletowy.

Biedronka wprowadziła aktualizację swojej aplikacji mobilnej, w której pojawiła się nowa zakładka Oferty. Zastąpiła ona dotychczasową funkcję listy zakupów dostępnej na głównym ekranie programu. Zmiana ta ma na celu uporządkowanie interfejsu i ułatwienie dostępu do promocji oraz kuponów rabatowych.

Pamiętacie na pewno długie jak papier toaletowy paragony które oprócz listy zakupów i danych sklepu zawierały również reklamy oraz papierowe vouchery. Teraz Biedronka przenosi ten mechanizm do świata cyfrowego. Użytkownicy aplikacji mogą już korzystać z elektronicznych paragonów i e-voucherów, dostępnych bezpośrednio w telefonie. Nowa sekcja gromadzi wszystkie kupony i bony, które wcześniej drukowały się przy kasach.

Po aktywowaniu opcji w ustawieniach konta, użytkownik uzyskuje dostęp do elektronicznych voucherów przypisanych do karty Moja Biedronka. W tej zakładce znajdziemy zarówno aktywne oferty, jak i te nadchodzące lub już nieważne. Dodatkowo można ręcznie dodać kod vouchera, jeśli nie został przypisany automatycznie. Aby aktywować elektroniczne vouchery, należy otworzyć aplikację, wejść w ikonę Więcej, następnie przejść do Ustawień konta i włączyć opcję E-Voucher. Od tego momentu wszystkie kupony przypisane do konta pojawią się automatycznie w nowej zakładce Oferty.

Biedronka w końcu zaczyna cyfrowo doganiać konkurencję. I robi się cywilizowana. Długie paragony z reklamami były skrajnie niesmaczne. Lidl od dawna robi to wszystko w aplikacji, zgrabnie, czytelnie i o wiele bardziej ekologicznie. No i bez śmieci dla kupującego.

Zobacz też:
Lidl Plus pod lupą sądu. Niestety nie polskiego.
Zrzutka.pl oskarżona przez UOKiK o manipulowanie użytkownikami.
Allegro, InPost, DPD i DHL przyłapane na greenwashingu.

Oceń ten post