• Ostatnia modyfikacja artykułu:3 lata temu

NZXT poinformowało o odkryciu problemu z ich obudową. Sprawa tyczy się głównie modelu H1. Podług danych podanych przez producenta „prace nad rozwiązaniem problemu i nad poinformowaniem klientów są w toku”. NZXT podaje, że problemem zapewne dotyczy niewielkiej ilości produktów natomiast mimo wszystko warto się upewnić w tej kwestii. Najbardziej martwiący jest fakt, że producent nie podaje dalszych informacji.

GamerNexus odkrył informacje podług której była to kwestia śrubki. Ta, w czasie pracy komputera w obudowie H1 miała kontakt z innymi częściami. Mogło to owocować zapłonem. NZXT informuje, że posiada odpowiednie rozwiązania dla klientów, którzy już posiadają obudowę H1 i obawiają się usterki. Zaleca się kontakt z obsługą klienta: tutaj i poprzez email: h1support@nzxt.com

Oczywiście, jeśli obudowa do tej pory działała bez zarzutu problem nie powinien się pojawić. Natomiast brak dalszych informacji ze strony NZXT sprawia, że jest to martwiące. Wiele osób spekuluje, że może to być więcej niż kwestia jednej śrubki. Prowadzi to do paniki wśród posiadaczy obudowy. Jeśli Was to dotyczy, jeszcze raz zalecamy bezpośredni kontakt z producentem.

Źródło: gamernexus.net

Oceń ten post