• Ostatnia modyfikacja artykułu:4 tygodnie temu

Meta może świętować. Ich najnowsza platforma, czyli Threads osiągnęła już doskonałe wyniki a popularność cały czas wzrasta.

Threads, najnowsza platforma społecznościowa od Meta, szybko zyskała na popularności. Dyrektor odpowiedzialny za jej rozwój ogłosił, że miesięczna liczba aktywnych użytkowników wynosi obecnie 275 milionów. W najnowszym komunikacie Meta podkreśliła osiągnięcie tego kamienia milowego, dziękując użytkownikom za ich wsparcie i wyrażając gotowość do dalszej pracy nad poprawą funkcjonalności Threads.

Adam Mosseri, dyrektor Meta, przyznaje co prawda, że platforma wymaga jeszcze wielu ulepszeń, ale z entuzjazmem podchodzi do faktu, że Threads zdobyło tak dużą liczbę użytkowników. Podkreśla, że sukces to sygnał, iż użytkownicy poszukują nowych miejsc do komunikacji i dzielenia się informacjami, zwłaszcza w formie krótkich, bezpośrednich wpisów.

Sprawdź: Tania klawiatura mechaniczna – jaki model wybrać?

W zaledwie trzy miesiące Threads pozyskało aż 75 milionów nowych użytkowników, co jest znaczącym wzrostem – w sierpniu liczba aktywnych użytkowników wynosiła bowiem jeszcze 200 milionów. Jakie są powody? Zapewne dwa – pierwszym jest bardzo agresywna reklama na Instagramie i fakt, że postów nie możemy przeglądać bez konta i aplikacji. A drugim powodem jest to, że Twitter, przepraszam, portal X.com, sypie się na naszych oczach.

A warto pamiętać, że to Twitter jest bezpośrednią konkurencją i też bezpośrednią inspiracją dla Threads. Funkcjonalność jest niemal identyczna. Podobnie jak Twitter, platforma Mety oferuje przecież użytkownikom możliwość publikowania krótkich postów. A te mogą być swobodnie komentowane, udostępniane i „lajkowane” przez innych użytkowników. Pod tym względem to niemal identyczne platformy.

Zobacz też:
Meta może zostać ukarana gigantyczną karą przez UE
Elon Musk celowo publikuje deepfake na Twitterze
Threads odnoszą spory sukces mimo trudności

Oceń ten post