Twitter to jeden z najpopularniejszych serwisów społecznościowych na świecie. Już wkrótce wprowadzi specjalne profile biznesowe dla firm.
Social media to nie tylko sposób na komunikowanie się ze znajomymi i dzielenie się częściami swojego życia. Dla wielu firm są świetnym kanałem do promocji i kontaktu z klientami. Większość drobnych przedsiębiorstw nie ma już nawet swojej strony internetowej. Kiedyś nikt nie przypuszczał, że w 2021 roku będzie można bez niej prowadzić jakikolwiek biznes, okazało się jednak, że wystarcza nam już do tego Facebook.
Wiele dużych firm, w szczególności technologicznych, korzysta również z Twittera, często wręcz jako z głównego narzędzia komunikacyjnego. Portal postanowił im to nieco ułatwić, już wkrótce wprowadzą więc profile biznesowe.
Ranking: Klawiatura do tabletu – najlepsze modele
Twitter stawia na małe i średnie firmy
Tak naprawdę nie będą się one zbytnio różniły od zwykłych profili, znacznie rozbudowana została jednak sekcja „O nas”. Po nowej aktualizacji będzie ona już prawdziwą wirtualną wizytówką. Znajdziemy w niej informacje o godzinach otwarcia, mapkę z lokalizacją firmy i przycisk pozwalający na bezpośredni kontakt z jej właścicielami.
Tak naprawdę, na Twitterze znajdziemy już wszystko to, co dotychczas miał Facebook. Z powodzeniem będzie on mógł zastąpić więc tradycyjną internetową stronę-wizytówkę.
Twitter ogłasza, że to dopiero początek nowości związanych z profilem biznesowym. Systematycznie mają się na nim pojawiać coraz to nowsze rozwiązania, mające na celu dalsze usprawnianie komunikacji z potencjalnymi klientami.
Jak na razie, nowa funkcja jest w fazie testów, dostęp do niej ma jedynie kilkaset małych firm z Wielkiej Brytanii. Globalna premiera zapowiedziana jest wstępnie na czerwiec.
Zobacz też:
Twitter zamierza wprowadzić reakcje emoji na wpisy?
Twitter wyświetli wideo z Youtube bezpośrednio w serwisie
Facebook umożliwi przenoszenie swoich postów na inne serwisy
Źródło: Engadget