TED Talks to jedne z najpopularniejszych konferencji ogólnonaukowych na świecie. Jak się okazuje, chwilowo przeniosą się do aplikacji Clubhouse.
Bez wątpienia, pandemia COVID-19 okazała się bardzo trudnymi czasami dla wszystkich konferencji i targów. Wydarzenia w formie stacjonarnej nie mogły się zupełnie odbywać, a eventy zdalne nie były nawet w połowie tak samo imponujące.
Na szczęście, Ted Talks bazują na formacie, którzy dość dobrze może poradzić sobie w formie wirtualnej. Jak się okazuje, świetnym do tego narzędziem będzie aplikacja Clubhouse. Obie firmy podpisały bardzo ciekawą umowę partnerską.
Zobacz: Jak wybrać dobre słuchawki – poradnik
W Clubhouse znajdziemy już wkrótce, zupełnie nowe i w pełni ekskluzywne podcasty od TED Talks. W zamian, TED będzie reklamował się w aplikacji zupełnie za darmo. Clubhouse dodatkowo nie pobierze też żadnych prowizji od zarobionych środków.
Mogłoby się wydawać, że to bardzo zła umowa dla Clubhouse, ale nic bardziej mylnego. TED Talks to marka sama w sobie, która bez najmniejszych wątpliwości przyciągnie setki tysięcy użytkowników do ich aplikacji. Mając na uwadze cały czas rosnącą konkurencję, jest to wręcz idealny krok, aby zapewnić sobie stały napływ użytkowników.
TED Talks to jedne z najczęściej słuchanych podcastów świata. Każdego dnia, pobiera je ponad półtora miliona użytkowników na całym świecie. Bez wątpienia, to właśnie tym krokiem Clubhouse ugruntowało swoją pozycję na tym dynamicznym rynku. Pytanie, co przyszykuje im konkurencja.
Zobacz też:
Clubhouse ujawnił przypadkiem nową nadchodzącą funkcję
Spotify prezentuje konkurenta dla Clubhouse – Greenroom
Water Resistance Tester – sprawdź, czy twój telefon jest wodoodporny