• Ostatnia modyfikacja artykułu:1 rok temu

Jak zrobić naprawdę kontrowersyjną kampanię reklamową? Zapytajcie Blizzard, które stworzyło komputer wypełniony ludzką krwią.

Blizzard wpadło na niesamowicie kontrowersyjny pomysł i bardzo dziwaczną kampanię reklamową. Od teraz do 20 listopada tego roku wystartowali z akcją oddawania krwi, w której może wziąć udział każdy obywatel Stanów Zjednoczonych, który skończył 18 lat. Każdy kto otrzyma stosowne potwierdzenie może przesłać je do firmy i otrzymać w zamian zestaw przedmiotów w grze Diablo IV. Co ciekawe, ilość i jakość przedmiotów zależą od tego, ile litrów krwi uda się zebrać – cel to oczywiście 666 litrów (a raczej kwart), jak na Diablo przystało. Pierwsze nagrody pojawią się jednak już na 222 i 444 litrach.

Sprawdź: Komputer do 5000 zł – najlepsze gotowce

No dobra, ale gdzie tu kontrowersja? Ano w tym, że przy okazji, jeden szczęśliwiec może wygrać dodatkowo komputer stacjonarny w którym ludzka krew stanowi część systemu chłodzenia wodnego. Poważnie, to prawdziwy komputer sygnowany marką Diablo wypełniony ludzką krwią. Przy okazji ma całkiem niezłą specyfikację – RTX 4090, Intel Core i9, 64 GB pamięci RAM i chłodzenie z blokiem wodnym EK Quantum Vector.

Pytanie brzmi tylko po co ta krew. Nieco dziwacznym wydaje się namawianie użytkowników do oddawania krwi tylko po to, aby zmarnować jej część na system chłodzenia, w którym będzie mniej efektywna od tradycyjnych rozwiązań. Oczywiście, zapewne będzie to kilka mililitrów i chwyt marketingowy, ale pozostawia to pewnego rodzaju niesmak. Tak czy inaczej, namawianie do oddawania krwi należy pochwalić, nawet tak kontrowersyjne.

Zobacz też:
Microsoft sprzeda część Activision Blizzard Ubisoftowi
Microsoft tworzy własny metaverse z pomocą Activision Blizzard
Jak dobrać zasilacz do komputera? Wszystko co musisz wiedzieć

Oceń ten post