• Ostatnia modyfikacja artykułu:3 lata temu

Jeśli zastanawiasz się jak zarabiać na Twitterze, zobacz jak radzi sobie Kevin Hart, popularny aktor i komik. Opublikował 46 postów reklamowych o łącznej wartości ok. 14 mln dol.

Gwiazdy mogą i zarabiają mnóstwo pieniędzy dzięki reklamom na Twitterze. Ktoś, kto jest biegły w social mediach, może łatwo ukryć, że otrzymywał wynagrodzenie za rekomendowanie produktów, dlatego Federalna Komisja Handlu zażądała, aby wszystkie tweety sponsorowane były oznaczone jako #ad (reklama).

Jeśli więc wcześniej myślałeś, że Steve Harvey tak po prostu jedynie dzielil się informacjami o wegańskiej i wolnej od “okrucieństwa” marce lakieru do paznokci, ponieważ ją uwielbia, byłeś w błędzie. Harvey – jak się okazało – napisał 171 tweetów reklamowych, aby zarobić mniej więcej tyle samo, co Lady Gaga, która opublikowała ich tylko pięć. A zarobil 5 mln dol.

Jak zarabiać na Twitterze – zobacz listę TOP celebrytów

jak zarabiać na twitterze

Komik Kevin Hart, który zarobił niemal 14 mln dol., jest na szczycie listy celebrytów na Twitterze, jeśli chodzi o zarobki. Pomylił niedawno szczoteczkę do zębów Bruush, źle oznaczając ją na swoim koncie, więc nie do końca wywiązał się z umowy reklamowej. Cóż, trudno nadążyć i połapać się w tym wszystkim, kiedy publikuje się tak dużo treści sponsorowanych.

Przedsiębiorczy klan Kardashian/Jenner zarobił łącznie tylko 5 mln dolarów więcej niż Hart. Choć Kim dawno temu zrezygnowała z wizerunku wpływowej osoby na Instagramie, tweety dla Sugar Bear Hair i FitTea nie należą do jej przeszłości. Jej ostatni promowany tweet pochodzi z zeszłego roku, kiedy promowała “frenologiczną aplikację” Gradient, która odgaduje twoje pochodzenie na podstawie zdjęcia.

TOP 5: Klawiatura do tabletu

Cała ta lista pozostawia wiele do zastanowienia się nad zachowaniem celebrytów i działaniem mediów społecznościowych. Ci pierwsi, jak widać, są w stanie reklamować dosłownie wszystko. Reklamodawcy z kolei chętnie za to płacą, a na końcu okazuje się, że jakoś im się to opłaca, bo nie brakuje naiwnych ludzi, którzy kupują tego typu produkty, “rekomendowane” przez znane osoby. Głupota nie zna granic.

Zobacz też:
Twitter wycofuje swój algorytm. Czy faktycznie był rasistowski?
Twitter rozpoczyna testy pełnoekranowych reklam

Źródło: PCMag.com

1/5 - (1 vote)