• Ostatnia modyfikacja artykułu:1 rok temu

Netflix wprowadzi jednak reklamy do serwisu. Co jednak ciekawe, dostarczać będzie je sam Microsoft.

Wygląda na to, że możemy zakończyć już wszelkie spekulacje. Netflix naprawdę zamierza chwycić się brzytwy i wprowadzi reklamy do serwisu. Zgodnie z przewidywaniami, stworzą po prostu zupełnie nowy i tańszy abonament, przeplatany reklamami. Pozostaje tylko pytanie, czy ktokolwiek się na niego skusi.

Od dłuższego czasu, Netflix znajduje się w dość mocnym kryzysie. Firma ogłosiła niedawno, że po raz pierwszy w historii spadła im liczba katywnych użytkowników. Rynek zareagował dość szybko i wraz z liczbą użytkowników spadła też wartość całej firmy. W dodatku, prawie o 40% w ciągu kilku dni.

Sprawdź też: Telewizor 43 cale – najlepsze modele

Oczywiście, jest to tylko i wyłącznie wynik stale rosnącej i bardzo sprawnie działającej konkurencji. Mało który użytkownik ma ochotę płacić miesięcznie za wiele różnych platform streamingowych. Siłą rzeczy, część widzów Netflixa uciekła więc do Disney’a+ czy HBO Max. Netflix ma jednak gotowy pomysł na to, jak przyciągnąć ich z powrotem.

Już wkrótce uruchomią zupełnie nowy plan. Będzie on znacznie tańszy, ale w zamian będziemy musieli zgodzić się na reklamy. Co więcej, o ich dostarczenie zadba Microsoft. Spekulowano wcześniej, że być może będzie to Google, ale jak widać plotki okazały się nieprawdziwe. Pozostaje więc tylko pytanie: czy ktokolwiek będzie chciał oglądać Netflixa z reklamami? Naprawdę bardzo ciężko to przecież sobie wyobrazić – cały plan może okazać się spektakularną porażką.

Zobacz też:
Netflix wciąż pozostaje liderem platform streamingowych
Squid Game w prawdziwym życiu? Netflix zapowiada teleturniej!
HBO Max wstrzymuje produkcję seriali w Europie

Oceń ten post