Nothing startuje z ciekawą akcją promocyjną. To użytkownicy zaprojektują ich następnego smartfona!
Najnowszy smartfon londyńskiej marki, Nothing Phone (2a), wyróżnia się nie tylko swoją technologią, ale również innowacyjnym podejściem do designu. Prawdę mówiąc, tak naprawdę to raczej wyróżnia się właśnie tym designem, a samą technologią niezbyt. Ale taki był koncept marki – nie miały być to flagowce, a eleganckie, ciekawe i proste w użytkowaniu telefony. Jak na mój gust całkiem im to wyszło.
Tym razem Nothing idzie o krok dalej – następny model stworzą sami użytkownicy. Oczywiście nie od podstaw a całość jest akcją marketingową, ale raczej całkiem ciekawą. Producent rozpoczyna konkurs, w którym cztery osoby będą miały okazję współtworzyć specjalną edycję Nothing Phone’a (2a).
Proces podzielono na cztery etapy:
- W marcu, na etapie I, Nothing zbierze propozycje dotyczące wyglądu telefonu, aby wybrać najlepszą koncepcję.
- W maju, na etapie II, odbędzie się konkurs na zestaw tapet, które będą idealnie pasować do wygrywającego projektu i zostaną preinstalowane na smartfonie.
- W czerwcu, na etapie III, wybrana zostanie osoba odpowiedzialna za zaprojektowanie opakowania zgodnego z charakterem telefonu.
- W lipcu, na etapie IV, jednemu spośród uczestników społeczności powierzona zostanie kreacja kampanii marketingowej.
Firma zapewnia, że zwycięski projekt trafi do masowej produkcji i będzie dostępny w sprzedaży. Cała akcja planowana jest na pół roku, a na zakończenie cztery osoby zostaną zaproszone do Londynu, aby wziąć udział w premierowym wydarzeniu. A co konkretnie jest do wygrania za projekt graficzny? Tego nie wiadomo, ale zwycięzcy nie zostaną raczej z pustymi rękoma.
Zobacz też:
Nothing Phone 2a – nadciąga bardzo stylowy średniak?
Najpopularniejsze smartfony 2023 roku -znamy zwycięzców
Nothing Chats usunięte z Google Play. Aplikacja była niebezpieczna