• Ostatnia modyfikacja artykułu:3 lata temu

Amazon Prime Day to ogromna promocja organizowana przez sklep Amazon. Każdego roku firma przeprowadza tego typu akcję, zachęcając klientów do zakupów.

W zeszłym roku Prime Day odbyła się jesienią ze względu na pandemię, ale tym razem akcja wraca na okres letni. Amazon opublikował już mnóstwo statystyk, pokazujących jak robiliśmy zakupy podczas dwudniowej mega wyprzedaży.

W przypadku Amazon Prime Day 2021, klienci Prime na całym świecie kupili łącznie ponad 250 mln produktów.

Według giganta e-commerce, klienci z 20 krajów zrobili zakupy w ramach Prime Day, a najpopularniejszym produktem był Amazon Fire TV Stick 4K z pilotem Alexa Voice. Zamiast 50 dol., kosztował 40 dol. i to najwyraźniej wystarczyło, aby klienci rzucili się na gadżet podłączany do telewizora. Amazon nie zdradza, jaka jest dokładna sprzedaż, informując jedynie że “kupiliście więcej odtwarzaczy streamingowych Fire TV 4K w Prime Day w tym roku, niż w jakimkolwiek poprzednim Prime Day”. Taki wynik jest jednak dość zrozumiały – to w końcu produkt Amazona, więc był też najbardziej promowany.

Ranking: Bieżnie elektryczne

Amazon Prime Day, czyli roboty, odkurzacze i ekspresy do kawy

Inne najlepiej sprzedające sie produkty to robot odkurzający iRobot Roomba 692 oraz ekspres do kawy Keurig K-Slim. Podczas tej dwudniowej ekstrawagancji zakupowej doszło do sprzedaży ponad 1 mln laptopów, 1 mln zestawów słuchawkowych oraz 40 tys. kalkulatorów.

Firma podzieliła się również informacją o popularności produktów według krajów. I tak, w USA klienci Prime wybierali najczęściej Waterpik Electric Water Flosser (irygator do zębów) oraz garnek multicooker Instant Pot Duo Plus 6 Quart 9-in-1 Pressure Cooker. Na trzecim miejscu był wspomniany robot iRoomba. W Wielkiej Brytanii mega popularny okazał się z kolei odkurzacz Shark Anti Hair Wrap Cordless Stick Vacuum Cleaner.

Amazon ma ponad 200 mln członków konta Prime na całym świecie. Promocja Prime Day obowiązuje od 2015 r. i każdego roku firma organizuje specjalne wyprzedaże, aby napędzać sprzedaż i przyciągać kolejnych klientów.

Zobacz też:
Amazon niszczy tysiące produktów dziennie. O co tu chodzi?
Amazon rozwija swój segment autonomicznych pojazdów

Źródło: DigitalTrends.com

Oceń ten post