• Ostatnia modyfikacja artykułu:1 rok temu

Jeff Bezos podziękował wszystkim pracownikom i klientom Amazona tuż po tym jak poleciał w kosmos. Nie wiedział wtedy, że jego słowa spowodują olbrzymi bojkot usługi Prime.

Jak wszyscy doskonale wiemy, Jeff Bezos, czyli założyciel Amazona i najbogatszy człowiek świata poleciał jakiś czas temu w kosmos na pokładzie statku Blue Origin. Nie był to jednak lot w celach naukowych a tak naprawdę zwykła (choć niesamowicie imponująca) turystyka. Całość potrwała zaledwie kilka godzin a załoga spędziła tylko kilka minut w stanie nieważkości.

Zobacz: Darmowy program PDF – najlepsze narzędzia

Czy Jeff Bezos nie ma zupełnie wyczucia i taktu?

Oczywiście, udany lot był niesamowitym sukcesem dla Blue Origin i całego Amazona. Wzruszony tym faktem Jeff Bezos postanowił więc tuż po locie podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do tego historycznego wydarzenia. Cały problem w tym, że dobór słów był absurdalnie wręcz niefortunny.

Chciałbym podziękować każdemu pracownikowi i klientowi Amazona, ponieważ to właśnie wy za to wszystko zapłaciliście. Naprawdę, każdemu klientowi Amazona i każdemu pracownikowi Amazona dziękuję z całego serca.

Jak nietrudno się domyślić, klienci Amazona nie byli wcale zachwyceni tym, że Bezos poleciał na ich koszt w kosmos. Wielu ludzi uznaje kosmiczną turystykę za niepotrzebną rozrywkę dla absolutnie najbogatszych w dodatku bardzo szkodliwą dla naszego klimatu. Szczere podziękowania założyciela firmy przerodziły się więc w dość duży bojkot.

Klienci zaczęli masowo anulować swoje subskrypcję usługi Prime i innych produktów Amazona. Dość zgodnie przyznają, że nie zamierzają fundować kolejnego lotu w kosmos. Nieco bardziej złośliwi dodają że chętnie się dołożą, jeśli będzie to bilet w jedną stronę.

Zobacz też:
Jeff Bezos nie jest już CEO Amazona. Co dalej z jego karierą?
Ponad 10 000 ludzi chce, aby Jeff Bezos nie wrócił na Ziemię
Poleci w kosmos z Jeffem Bezosem. Wydał na to 28 mln dolarów

Oceń ten post