• Ostatnia modyfikacja artykułu:4 lata temu

Z jednej strony przedsiębiorcy nie byli zbyt aktywni w serwisie, bo w 2020 r. uruchomiono najmniej kampanii od 2011 r. Z drugiej, internauci bardzo dopisali i łącznie przeznaczyli 730 mln dol. na przeróżne zbiórki społecznościowe. Kickstarter opublikował ciekawe wnioski, podsumowując ubiegły rok.

Zobacz: Ekspres do kawy do użytku domowego – jaki wybrać?

W 2020 r. zrealizowano łącznie 37 581 kampanii na platformie Kickstarter. Nie wszystkie jednak osiągnęły swoje cele – tylko 18 642 zakończyło się sukcesem. Najwięcej środków trafiło na kampanie na temat gier – tutaj udało się sfinansować 408 kampanii, gdzie w większości cel finansowy wynosił 50 tys. dol.

Niektóre kampanie, rzecz jasna, znacznie przekroczyły swoje cele – aż sześć zebrało ponad 500 tys. dol. każda, w tym Kindred Fates, która będzie dostępna tylko w USA .

Największy sukces osiągnęła jednak kampania Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes, bo tutaj udało się zebrać aż ponad 3 mln dol. Drugie miejsce przypadło również grze – The Wonderful 101: Remastered and Pathfinder: Wrath of the Righteous. Ta zebrała ponad 2 mln dol.

Jak widać zbiórki społecznościowe ciągle cieszą się dużym zainteresowaniem, jednak głównie wśród graczy. Tutaj szanse na sukces są największe.

Kickstarter to źródło wielu innowacji

To na Kickstarterze zrodziły się takie projekty jak gogle Oculus Rift, czy też smartwatcha Pebble. To również miejsce, gdzie debiutował OpenROV, czyli robot do eksploracji głębin morskich. I Dark Sky – aplikacja do prognozy pogody, ale w czasie rzeczywistym i dla bliskiej, dokładnej lokalizacji. Zobacz najciekawsze, najbardziej innowacyjne projekty z Kickstartera.

Zobacz także:
Twój osobisty wyświetlacz holograficzny
Głośnik pod prysznic zasilany jedynie wodą

Źródło: Medium.com

Oceń ten post